.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 


جستجو در ميان آرشيو به دنبال عبارت
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد. دیدگاه دولت به تعطیلی پنج‌شنبه‌ها نزدیک‌تر است یا شنبه ها؟!
معاون پارلمانی رئیس‌جمهوری گفت: نظر دولت درباره تعطیل دوروز در هفته مشخص است اما مجلس باید در این زمینه به نتیجه نهایی و قاطع برسد.(ادامه)
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟ یکی از مشکلات قالیباف را هر فردی داشت، صدباره حذف یا برکنار می‌شد
شمال نیوز : یک فعال سیاسی اصولگرا گفت: آقای قالیباف و خانواده ایشان رفتارهایی خارج از چارچوب های آرمانی انقلاب از خود نشان داده‌اند و این برای مردم سؤال بر انگیز است چرا که اگر هر فردی حتی یکی از مشکلات ایشان را داشت صد باره حذف یا برکنار می‌شد اما چرا ایشان کماکان بدون پاسخگویی به مردم در حال استمرار و تثبیت و ارتقاء جایگاه مدیریتی خود است؟(ادامه)
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود. افشاگری نماینده رشت درباره فساد مافیای برنج/ ۲ میلیون تن برنج با ارز ۲۸۵۰۰ تومانی و ۴۲۰۰ تومانی وارد کشور شده/ چه کسی مجوز داد؟
عضو کمیسیون برنامه و بودجه مجلس گفت: چرا مساله ۲ میلیون تن برنج را پیگیری نمی‌کنند؟ رئیسی کار اجرایی را در رأس آن مبارزه با فساد می‌داند. لذا هر کسی که این ۲ میلیون تن برنج را وارد کشور کرده است باید مجازات شود.(ادامه)
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست. خضریان: «شبنم نعمت‌زاده» متواری شده و اصلاً در زندان نیست
عضو هیات رئیسه کمیسیون اصل نود مجلس گفت: به ما گزارش شده که خانم شبنم نعمت‌زاده (دختر وزیر صمت دولت سابق) متواری شده و اصلاً در زندان نیست.(ادامه)
صفحه نخست روزنامه‌ها - چهارشنبه ۲۸ تیر
روزنامه‌های امروز به موافقت مجلس با تحقیق و تفحص از عملکرد سازمان اوقاف و احتمال تبادل زندانیان بین ایران و آمریکا پرداخته‌اند.(ادامه)
 گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است.

لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار مجلس قرار گرفت
گزارش کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی درباره لایحه دو فوریتی تشکیل وزارت بازرگانی در دستور کار این هفته نمایندگان در صحن علنی است. (ادامه)
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است، بنده نیز بارها قاطعانه این مسأله را مطرح کرده و گفته‌ام که کار خلاف شرع است.
قالیباف: نمایندگان مجلس به عنوان قانونگذار حق دخالت در انتصابات دولتی را ندارند
رییس مجلس شورای اسلامی گفت: قطعاً دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها خلاف قانون است، بنده نیز بارها قاطعانه این مسأله را مطرح کرده و گفته‌ام که کار خلاف شرع است. (ادامه)
محمدمبرا الزامات توسعه مازندران؛ منابع، قوانین یا نگرش ؟(يادداشت)
محمدمبرا(ادامه)
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان یکی از بانک‌ها ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند. کارکنان یک بانک ۱۱ بار وام قرض الحسنه دریافت کردند
عضو کمیته تحقیق و تفحص از بانک‌ها در مجلس شورای اسلامی گفت: کارکنان یکی از بانک‌ها ۱۱ بار وام قرض‌الحسنه دریافت کرده‌اند.(ادامه)
بیش از ۸٠ درصد نقشه راهی که طراحی کردیم محقق شد/ دولت می‌تواند همین الان واردات خودروی دست‌دوم را آغاز کند/ افزایش قیمتِ سالانۀ ۲۵ کالای اساسی با رقم افزایش حقوقِ کارگری و کارمندی هماهنگ شود ....(خبر)
(ادامه)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم. از اول تشکیل مجلس یازدهم اعتقاد داشتم که این مجلس انقلابی است؛ الان هم بعد از سه سال همین را تکرار می‌کنم / سرافراز وارد مجلس شدید، ان‌شاءالله سرافراز هم خارج شوید / نگاه درست، یک‌پیکره و مکمل دیدن قوا و همکاری و هم‌افزایی است (خبر)
حضرت آیت‌الله خامنه‌ای در نکته‌ای مهم افزودند: گاهی برخی می‌خواهند به فلان مسئول سیلی بزنند، اما در عمل به مجلس سیلی می‌زنند، در حالی که تعرّض به آبروی افراد و هویت دینی و انقلابی آن‌ها جایز نیست. البته این توصیه مربوط به مردم هم هست، ولی ما مسئولان که روی منبر‌های بلند نشسته‌ایم و همه صدای ما را می‌شنوند، باید این ملاحظات را بیشتر رعایت کنیم.(ادامه)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد! سردار شهید طوسی، قهرمان واقعی مازندران(يادداشت)
مدیریت دل انگیز شهید طوسی، از ایشان فرمانده محبوبی ساخته بود که نیروهایش در فرایند ارتباطات دلی، نه تنها از او تبعیت می کردند، بلکه به او عشق می ورزیدند و عروج ناگهانی اش، عزای عمومی لشکر شد!(ادامه)
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی  .... از « البرز مرکزی سوادکوه » تا « چادرملو یزد » !
شمال نیوز : راه پرفراز و نشیب زغالسنگ البرز مرکزی و پیشرو معادن ذوب آهن سوادکوه برای تحول،توسعه،تجهیز،تولید ، اشتغال ، نوآوری، دانش بنیانی و صنعتی ....(ادامه)
طی تفتیش از خانه شخصی بایدن در ایالت دلاور، اسناد طبقه بندی شده جدیدی کشف شد. کشف اسناد محرمانه جدید در خانه شخصی بایدن
طی تفتیش از خانه شخصی بایدن در ایالت دلاور، اسناد طبقه بندی شده جدیدی کشف شد.(ادامه)
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان درباره وضعیت بهداشت در کشور قانع نشدند. سوال از وزیر بهداشت توسط فتح الله توسلی مطرح شده بود. او گفته بود: وزارت بهداشت در حوزه دارو غافلگیر شد و برنامه ریزی دقیقی برای تأمین دارو نداشت، این در حالی است که از اردیبهشت ۱۴۰۱ هشدار داده شد که کارگروه سیاست گذاری و تخصیص ارز ترجیحی به وظایف خود عمل نکرده و تعامل لازم بین سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی نیست، اما وزارت بهداشت به این هشدار توجه نکرد. وزیر بهداشت از مجلس کارت زرد گرفت
نمایندگان مجلس شورای اسلامی از پاسخ‌های بهرام عین اللهی وزیر بهداشت و درمان درباره وضعیت بهداشت در کشور قانع نشدند. سوال از وزیر بهداشت توسط فتح الله توسلی مطرح شده بود. او گفته بود: وزارت بهداشت در حوزه دارو غافلگیر شد و برنامه ریزی دقیقی برای تأمین دارو نداشت، این در حالی است که از اردیبهشت ۱۴۰۱ هشدار داده شد که کارگروه سیاست گذاری و تخصیص ارز ترجیحی به وظایف خود عمل نکرده و تعامل لازم بین سازمان غذا و دارو و بانک مرکزی نیست، اما وزارت بهداشت به این هشدار توجه نکرد.(ادامه)
رئیس قوه قضائیه در نشست غیررسمی مشترک قوه قضائیه و مجلس گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنم من اعتقاد دارم با همه طیف‌ها و بخش‌های مختلف جامعه باید نشست و برخاست داشته باشم و حرف آنها را بشنوم. با صدای بلند اعلام می‌کنم که قطعا با همه افراد منتقد و معترض صحبت می‌کنم / من سخنان افراد را نمی‌شنوم که احیانا برای من تصمیم‌سازی کنند؛ گوش می‌دهم که اگر حرف منطقی و درستی دارند، آن را شنیده باشم و به آن عمل کنم / همه مسئولان نظام در قِبال دین ....(خبر)
رئیس قوه قضائیه در نشست غیررسمی مشترک قوه قضائیه و مجلس گفت: با صدای بلند اعلام می‌کنم من اعتقاد دارم با همه طیف‌ها و بخش‌های مختلف جامعه باید نشست و برخاست داشته باشم و حرف آنها را بشنوم.(ادامه)
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند. بررسی دو شیفته طرح بانکداری اسلامی در مجلس
نمایندگان مجلس در هفته جاری با برگزاری دو شیفت جلسات علنی به ادامه بررسی گزارش شور دوم کمیسیون اقتصادی در مورد طرح بانکداری می پردازند.(ادامه)
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از برکناری بیش از ۵۰ مدیر این شرکت که در دولت قبل با ارتباطات و سفارش‌های سیاسی منصوب شده بودند خبر داد. ۵۰ مدیر سیاسی و سفارشی دولت قبل برکنار شدند
مدیرعامل شرکت فولاد مبارکه از برکناری بیش از ۵۰ مدیر این شرکت که در دولت قبل با ارتباطات و سفارش‌های سیاسی منصوب شده بودند خبر داد.(ادامه)
شمال نیوز : رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه در همان ابتدای شروع به کارش دستور داد که همه کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به تخلفات آن‌ها برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود. کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند
شمال نیوز : رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه در همان ابتدای شروع به کارش دستور داد که همه کسانی که تخلف آن‌ها در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به تخلفات آن‌ها برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود.(ادامه)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود. برخی از این نامه‌های «خطاب به ما» خبرش در رسانه‌ها منتشر می‌شود؛ اما متن آن‌ها به ما واصل نمی‌شود / لزوم تشکیل شعبه ویژه برای رسیدگی به گزارش تحقیق و تفحص مجلس / تاکید بر شناسایی بستر‌های فسادزا در بانک‌ها / انتقاد از تاخیر در پرداخت وام ازدواج(خبر)
قانون بودجه سال جاری تکلیفی ناظر بر اعطای وام به متقاضیان ازدواج تعیین شده، اما با گذشت پنج ماه از سال، هنوز متقاضیان برای دریافت وام با مشکلاتی مواجه هستند؛ باید توجه داشت که تأخیر در ازدواج، مقوله‌ای است که می‌تواند منجر به فساد و وقوع جرم در جامعه شود.(ادامه)
دستور رئیس‌جمهور برای برکناری متخلفان فولاد مبارکه
رئیس جمهور ضمن تشکر از وزیر صمت در ایجاد تغییرات مدیریتی در فولاد مبارکه، گفت: تمام کسانی که تخلفشان در فولاد مبارکه محرز شده از کار برکنار شوند و به این تخلفات برابر ضوابط و مقررات در مراجع صالح رسیدگی شود.(ادامه)
تعلیق نماد فولاد در بازار بورس
مدیرعامل بورس اوراق بهادار تهران از تعلیق نماد معاملاتی فولاد مبارکه در این بازار خبر داد. (ادامه)
در حین مخالفت حجت الاسلام نقدعلی با تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در دولت حسن روحانی، شدت احساسی و هیجانی شدن وی منجر به افتادن عمامه‌اش شد و وی برای دقایقی، ایستاده و بدون عمامه و با در دست گرفتن پایه میکروفن صحبت کرد.
تصاویر لحظه افتادن عمامه یک نماینده از شدت عصبانیت؛ ماجرا چه بود؟ | دلیل مخالفت با تفحّص از دولت روحانی + فیلم
در حین مخالفت حجت الاسلام نقدعلی با تفحص از نحوه عملکرد وزارت نیرو در دولت حسن روحانی، شدت احساسی و هیجانی شدن وی منجر به افتادن عمامه‌اش شد و وی برای دقایقی، ایستاده و بدون عمامه و با در دست گرفتن پایه میکروفن صحبت کرد. (ادامه)
۸ وزیر به مجلس می‌روند/ رسیدگی به قانون نظام وظیفه
۸ تن از وزرا در هفته جاری در جلسات کمیسیون‌های مجلس شورای اسلامی حضور می‌یابند و به سوالات نمایندگان پاسخ می‌دهند.(ادامه)
وضع گرانی‌ها در کشور غیرقابل دفاع شده است/ دولت و مجلس باید در کنار هم مشکلات را حل کنند/ جبهه انقلاب محکوم به موفقیت است/ از طریق هوش مصنوعی در حال تنقیح ۱۲ هزار قانون هستیم....(خبر)
(ادامه)
بررسی لایحه رتبه‌بندی معلمان در دستور کار مجلس
جلسه علنی مجلس شورای اسلامی آغاز شد و بررسی لایحه نظام رتبه‌بندی معلمان در دستور کار قرار گرفت.(ادامه)
شمال نیوز : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در نامه‌ای به مجمع نمایندگان استان خواستار عدم دخالت در انتصابات اجرایی استان شد. نمایندگان مازندران در انتصابات اجرایی دخالت نکنند
شمال نیوز : شورای تبیین مواضع بسیج دانشجویی دانشگاه‌های مازندران در نامه‌ای به مجمع نمایندگان استان خواستار عدم دخالت در انتصابات اجرایی استان شد.(ادامه)
تعدادی از نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی را با محوهای بنگاه‌داری، خلق پول، سهام‌بازی و برخی فسادها در مجلس کلید خواهند زد. خیز مجلس برای تفحص از بانک‌های خصوصی
تعدادی از نمایندگان مجلس طرح تحقیق و تفحص از بانک‌های خصوصی را با محوهای بنگاه‌داری، خلق پول، سهام‌بازی و برخی فسادها در مجلس کلید خواهند زد.(ادامه)
طحان نظیف: نمایندگان نمی‌توانند در انتصابات دولت دخالت کنند / اگر دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها ثابت شود، شورای نگهبان ورود خواهد کرد طحان نظیف: نمایندگان نمی‌توانند در انتصابات دولت دخالت کنند / اگر دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها ثابت شود، شورای نگهبان ورود خواهد کرد
طحان نظیف: نمایندگان نمی‌توانند در انتصابات دولت دخالت کنند / اگر دخالت نمایندگان در عزل و نصب‌ها ثابت شود، شورای نگهبان ورود خواهد کرد(ادامه)
شمال نیوز: ۱۵ عضو هیئت تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت قبل در جلسه کمیسیون شوراهای مجلس مشخص شدند.

اعضای هیئت تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت قبل مشخص شدند + اسامی
شمال نیوز: ۱۵ عضو هیئت تحقیق و تفحص از نهاد ریاست جمهوری دولت قبل در جلسه کمیسیون شوراهای مجلس مشخص شدند. (ادامه)
1 2 3 4 5 ... 26 بعدي

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.343 seconds.